هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی برای بالا بردن عملکرد
هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی برای بالا بردن عملکرد
مقاله ترجمه شده هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد (مطالعه تجربی در صنعت بانکداری)، در قالب فایل Word و در حجم 22 صفحه، به همراه اصل مقاله انگلیسی مربوط به سال 2016.
عنوان اصلی مقاله:
سال چاپ: 2016
منبع:
بخشی از متن:
ارتباط نزدیک بین استراتژی های رقابتی و استراتژی های ساختاری به عنوان پیش شرطی برای موفقیت عملکردهای کسب و کار مطلوب به شمار می آید. این تحقیق نشان می دهد که چگونه ارتباط بین فعالیت ها و استراتژی های رقابتی بر روی عملکرد سازمانی را در صنعت بانکداری تاثیر گذار می باشد. یافته های ما نشان می دهد که a) استراتژی های رقابتی باعث اعتدال ارتباط بین عملکرد ها و فعالیت های استراتژیک بازاریابی و عملکردهای سازمانی می گردد، b) تصمیمات راهبردی یکپارچه خاص در مورد عملکردها و فعالیت بازاریابی دارای تاثیر قابل توجهی بر روی عملکرد سازمانی می باشد، و c) عملکرد بانک های محلی در میان گروه های استراتژیک متفاوت بوده که بستگی به کیفیت تناسب راهبردی دارد.
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پیشینه های نظری :
موضوعات راهبردی در مدیریت بانک های محلی
موضوعات راهبردی در ارتباط با عملکردها و بازاریابی :
چارچوب مفهومی استراتژی ها
فرضیه های تحقیقی
نمونه برداری و جمع آوری اطلاعات
استراتژی های رقابتی :
مدل های سنجشی و ابزارهای تحلیلی
بحت
تجزیه و تحلیل
نتیجه گیری
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402