بهترین مقالات بازاریابی

مقاله ترجمه شده تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده

Rate this post

مقاله ترجمه شده تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده

مقاله ترجمه شده تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده

مقاله-ترجمه-شده-تاثیر-ارتباطات-یکپارچه-بازاریابی-بر-رفتار-خرید-مصرف-کننده

توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کننده ، در قالب فایل Word و در حجم 8 صفحه، بهمراه فایل pdf مقاله انگلیسی مرجع مربوط به سال 2015.


عنوان اصلی مقاله:

The Influence of The Integrated Marketing Communication on The Consumer Buying Behaviour

سال چاپ: 2015
محل انتشار (دانلود شده از Elsevier) :

Procedia Economics and Finance 23 ( 2015 ) 1446 – 1450

بخشی از متن ترجمه:
هدف این مقاله تاکید بر تاثیر ارتباطات جامع بازاریابی بر رفتار خرید مصرف کنندگان با استفاده از پژوهش های مستند می باشد. روش تحقیق مراحل زیر را در بر می گیرد: 1) تبیین اهداف اصلی تحقیق، یعنی آ)  بررسی ارتباط بین ارتباطات جامع بازاریابی و رفتار مصرف کننده؛ب) تعیین فاکتورهای تاثیرگذار بر رفتار خرید مصرف کنندگان از طریق ارتباطات جامع بازاریابی.2) معرفی ابزار به کار رفته برای جمع آوری، پردازش و تحلیل یافته های به دست آمده از تحقیقات که از این قرار می باشند: آ) تعدادی از مقالات علمی منتشر شده در پایگاه های داده ی معروف گزینش و بررسی شدند؛ ب) عناوین کتاب های چاپ شده در حوزه ی مورد نظر مورد بررسی قرار گرفتند؛ ج) مواردی که در رسیدن به اهداف تحقیقاتی فوق لذکر دخیل بودند شناسایی شدند. 3) تفسیر نتایج نظری به دست آمده که در برآورده سازی اهداف اصلی تحقیق نقش دارند.
دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها