مقاله ترجمه شده ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی
مقاله ترجمه شده ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی
مقاله ترجمه شده « ارتباطات عاطفی در بازاریابی آموزش عالی»، به همراه مقاله زبان اصلی سال 2012، در قالب فایل word و به حجم 10 صفحه.
این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی مقاله، 9 صفحه و مربوط به سال 2012 می باشد.
منبع مقاله:
بخشی از مقدمه:
به طور کل، اهمیّت مفهوم بازاریابی برای دانشگاهها در سراسر جهان از دهه 1980 به بعد و به ویژه در بریتانیا بعد از تخصیص دوباره پلی تکنیک به دانشگاهها در سال 1992 (کوتلر و فاکس ، 1995) افزایش یافته است. در نتیجه آن، افزایش رقابت دانشگاهها را مجبور ساخته که همان طور که تلاش هایشان را برای جذب و نگه داری دانشجویان در بازارهای داخلی و خارجی بهبود میبخشند، اصول بازاریابی را بیشتر و کامل تر در نظر بگیرند.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403