بهترین مقالات بازاریابی

معیار های بازاریابی اینترنتی

Rate this post

معیار های بازاریابی اینترنتی

معیار های بازاریابی اینترنتی

معیار-های-بازاریابی-اینترنتی

در این فایل به توضیح مطالب زیر پرداخته شده :
معرفی 1. پیگیری بازدیدها 2. نرخ پرش 3. بازدید از صفحه و میانگین بازدید از صفحه در هر بازدید 4. ردیابی ارجاع دهندگان 5. ردیابی نرخ های تبدیل 6. نرخ بازگشت بازدیدکنندگان 7. CLV (ارزش طول عمر مشتری) 8.تعریف و کاربرد CPA، CPL و ROI

دانلود فایل

 

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها