متن کامل ترجمه شده کتاب بازاریابی محتوا ( Content Marketing )
متن کامل ترجمه شده کتاب بازاریابی محتوا ( Content Marketing )
توضیحات:
ترجمه کامل کتاب بازاريابی محتوا، انديشيدن مانند يک ناشر : چطور از محتوا برای بازاريابی آنلاين و رسانه های اجتماعی استفاده کنيم؟ ، تالیف ربکا لیب، در قالب فایل pdf و در حجم 158 صفحه.
متن کامل یکی از کتابهای جالب درباره مدیریت محتوا که توسط خودم ترجمه شده را با نازلترین قیمت برای فروش قرار میدهم. برای ترجمه این کتاب خیلی زحمت کشیده شده و قطعا اگر شما بخواهید آن را از بازار تهیه کنید(اگر ترجمهاش موجود باشد) قیمت بسیار بالاتری داره.
نام کتاب: بازاريابي محتوا، انديشيدن مانند يک ناشر : چطور از محتوا براي
بازاريابی آنلاين و رسانه های اجتماعی استفاده کنيم
نویسنده: ربکا لیب
مترجم : سهراب مصاحب
بازاريابی آنلاين و رسانه های اجتماعی استفاده کنيم
نویسنده: ربکا لیب
مترجم : سهراب مصاحب
بخشی از متن کتاب:
هدف این کتاب آن است که به شما کمک کند در بازاریابی محتوا در کانالهای دیجیتال کنترل را در دست بگیرید. من راه کنش ها، راهبردها و کانالهای بیشمار دردسترس برای بازاریابان محتوا را بررسی خواهم کرد. مطالعات موردی از نامهای تجاری کوچک و بزرگ ارائه میکنم به آن امید که الهام بخش و آگاه کننده باشد.
باید به خاطر داشته باشید که وقتی درباره بازاریابی محتوا صحبت میکنیم، حقیقتاَ هیچ قانونی وجود ندارد. البته قطعاَ، برترین روشهایی هست. بجز آنچه عقل سلیم به ما میگوید (مانند بررسی املا و قواعد دستوری، یا تصاویر و صداهای مناسب در ویدئو)، هیچ قانون سختگیرانه دیگری وجود ندارد، تنها نکات راهنمایی وجود دارد. محتوایی که برای پیشرفت کسب و کار شما کار میکند لزوما برای شرکت دیگری با مخاطبان، محصولات و شخصیت دیگر کار نخواهد کرد.
اگر تنها یک چیز لازم باشد قبل از آنکه وارد مباحث شوید گفته شود این است: آماده باشید تا آزمون و خطا کنید. آماده شکست باشید، اما اطمینان حاصل کنید که از آن شکستها درس میگیرید. و فراتر از همه، خوش بگذرانید. محتوای شگفت انگیز، قانع کننده، بدیع، آموزنده، فرحبخش، مهیج و جذاب میتواند به همان اندازه که برای مخاطبان ارزشمند و الهامبخش است، برای خالق آن نیز باشد. پس خوش بگذرانید! و یاد بگیرید !!
باید به خاطر داشته باشید که وقتی درباره بازاریابی محتوا صحبت میکنیم، حقیقتاَ هیچ قانونی وجود ندارد. البته قطعاَ، برترین روشهایی هست. بجز آنچه عقل سلیم به ما میگوید (مانند بررسی املا و قواعد دستوری، یا تصاویر و صداهای مناسب در ویدئو)، هیچ قانون سختگیرانه دیگری وجود ندارد، تنها نکات راهنمایی وجود دارد. محتوایی که برای پیشرفت کسب و کار شما کار میکند لزوما برای شرکت دیگری با مخاطبان، محصولات و شخصیت دیگر کار نخواهد کرد.
اگر تنها یک چیز لازم باشد قبل از آنکه وارد مباحث شوید گفته شود این است: آماده باشید تا آزمون و خطا کنید. آماده شکست باشید، اما اطمینان حاصل کنید که از آن شکستها درس میگیرید. و فراتر از همه، خوش بگذرانید. محتوای شگفت انگیز، قانع کننده، بدیع، آموزنده، فرحبخش، مهیج و جذاب میتواند به همان اندازه که برای مخاطبان ارزشمند و الهامبخش است، برای خالق آن نیز باشد. پس خوش بگذرانید! و یاد بگیرید !!
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402