آموزش های حرفه ای بازاریابی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

Rate this post

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 60
حجم فایل: 167
قیمت: 33012 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 60 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری
‏فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق
‏مقدمه‏ ‏13
‏بخش اول: بازاریابی رابطه‏ مند
‏2-1-1) تعاریف و مفاهیم ‏بازاریابی رابطه‏ مند‏ ‏15
‏2-1-2) اهمیت ‏بازاریابی رابطه‏ مند‏ 16
‏2-1-3) مدل‏ های بازاریابی رابطه‏ مند‏ 17
‏2-1-4) ابعاد بازاریابی رابطه‏ مند‏ 20
‏2-1-5) بازاریابی رابطه‏ مند در سطح جهانی‏ 23
‏بخش دوم: ارتباطات دهان به دهان
‏2-2‏-1) تعاریف و مفاهیم ‏ارتباطات دهان به دهان‏ 26
‏2-2-2) انواع ارتباطات‏ 28
‏2-2-3) اهمیت ارتباطات دهان به دهان‏ 29
‏2-2-4) انواع و سطوح ارتباطات دهان به دهان‏ 31
‏2-2-5) روش‏ های بهبود ارتباطات دهان به دهان‏ 34
‏2-2-6) عوامل موثر بر ارتباطات دهان به دهان و آثار ان‏ 35
‏بخش سوم: وفاداری مشتری
‏2-3-1)‏ تعاریف و مفاهیم ‏وفاداری مشتری‏ 39
‏2-3-2) انواع وفاداری مشتری‏ 41
‏2-3-3) عوامل موثر بر وفاداری مشتری و آثار آن‏ 43
‏2-3-4) روش‏ های توسعه وفاداری مشتری‏ 46
‏بخش چهارم: پیشینه مطالعاتی تحقیق
‏2-4-1) پیشینه مطالعاتی‏ در داخل کشور‏ 49
‏2-4-2) ‏پیشینه مطالعاتی در خارج از کشور‏ 53
‏2-5) نتیجه‏ گیری‏ 62
‏مقدمه
‏يكي‏ ‏از‏ ‏ويژگي‏ هاي‏ ‏اغلب‏ ‏بازارهاي‏ ‏امروز،‏ ‏رقابتي‏ ‏شدن فزاينده‏ ‏آن‏ ها‏ ‏است. اين‏ ‏رقابتي‏ ‏شدن‏ ‏به‏ ‏معني‏ ‏نياز‏ ‏به‏ ‏داشتن مزيت‏ ‏رقابتي‏ ‏قابل‏ ‏توجه‏ ‏است كه‏ ‏سبب بقاي‏ ‏شركت در‏ ‏بازار می‏ شود‏ ‏و‏ ‏دستيابي‏ ‏به‏ ‏چنين‏ ‏مزيت‏ ‏رقابتي‏ ‏نيز‏ ‏بدو‏ن ‏وجود دانش‏ ‏مناسب‏ ‏و‏ ‏پياده‏ ‏سازي‏ ‏استراتژي‏ ها‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏كارگيري روش‏ هاي‏ ‏بازايابي‏ ‏مؤثر‏ ‏و‏ ‏كارا‏ ‏ممكن‏ ‏نيست به‏ ‏طو‏ر ‏طبيعي‏ ‏در‏ ‏چنين‏ ‏شرايطي روش‏ هاي‏ ‏بازاريابي‏ ‏سنتي‏ ‏براي‏ ‏دست‏ يابي‏ ‏به‏ ‏مزيت‏ هاي رقابتي‏ ‏و‏ ‏حفظ‏ ‏آن‏ ها‏ ‏كافي‏ ‏نيستند و روش‏ هاي‏ ‏نوين‏ ‏بازاريابي‏ ‏مورد‏ ‏نياز‏ ‏هستند. با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏رويكرد‏ ‏بازاريابي‏ ‏رابطه‏ ‏مند‏ ‏ضمن‏ ‏ايجاد رابطه‏ ‏بلند مد‏ت ‏با‏ ‏مشتري،‏ ‏مي‏ توان‏ ‏فعاليت‏ هايي‏ ‏را‏ ‏كه‏ ‏از‏ ‏ديد مشتري‏ ‏مهم‏ ‏و‏ ‏ارزش‏ زا‏ ‏مي‏ باشند‏ ‏را‏ ‏شناسايي،‏ ‏تقويت و‏ ‏بهبود بخشيد ‏و ‏مشتريان‏ ‏بيشتري‏ ‏را‏ ‏جذب‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏سازمان‏ ‏وفادار ساخت. بدين‏ ‏ترتيب‏ ‏سازمان‏ ها‏ ‏ضمن‏ ‏بهره‏ ‏برداري‏ ‏از‏ ‏مزاياي وفادار‏ی ‏مشتري‏ ‏مي‏ توانند‏ ‏موقعيت‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏در‏ ‏اين‏ ‏بازار رقابتي‏ ‏بهبود‏ ‏بخشند (جلالی گرگان و مهرانی،
‏58:1392‏). ارتباطات دهان به دهان قدرتمندترین روش ارتباطات انسانی است و پیام تبلیغاتی مثبت شرکت‏ ها یا سازمان‏ ها بدون هیچ هزینه‏ ای از فردی به فرد دیگر منتقل می‏ شود. این عمل با استفاده از مکالمه افراد به صورت چهره به چهره یا از طریق صفحات وب (از طریق دوربین) صورت می‏ گیرد. تبلیغات دهان به دهان یک ابزار قدرتمند است که باید جزئی از استراتژی‏ های موثر در بازاریابی و تبلیغات محسوب شود. کنترل و اندازه گیری روش دهان به دهان بسیار مشکل است اما نفوذ و تاثیر آن در تصمیم گیری خرید مخاطبان بی نهایت زیاد است. معرفی دوستان به خرید کالا و خدمات و یا نهی آن‏ ها از اقدام به خرید همیشه رفتار قبل و بعد از خرید مشتریان را تحت تاثیر قرار می‏ دهد (صمدی، 1391).
‏این فصل شامل چهاربخش بازاریابی رابطه‏ مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری و پیشینه مطالعاتی تحقیق است.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات دهان به دهان،بازاریابی رابطه مند،وفاداری مشتری

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها