دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)
مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 142
قیمت: 24372 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 42 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
2-1) بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-2) فرآیند بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
مرحله اول : درك بازار و نيازهاي مشتري ……………………………………………………………………………………………………………….
نيازها، خواسته ها، تقاضا ها .……………………………………………………………………………………………………………………………..
پيشنهادهاي بازاريابي ……………………………………………………………………………………………………………………………………….
ارزش و رضايت .…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
تبادل و ارتباط ………………..…………………………………………………………………………………………….…………………………………….
بازار …………………………………………………………………………………………………………………………………...………………………………..
مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری ……………………………………………………………………………………….
انتخاب مشتری برای خدمتگذاری …………………………………………………………..….……………………………………………………..
انتخاب طرح ارزش ………………………………………………………………………………………..………………………………………………….
مرحله سوم: ایجاد یک استراتژی بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………
مرحله چهارم: ايجاد رابطه سودمند با مشتري ………………………………………………………………………………………………………..
مرحله پنجم: كسب ارزش از مشتريان ……………………………………………………………………………………………………………………
2-3) بازاريابي كل نگر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2-4) بازاریابی داخلی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی ……………………………………………………………..………………………………………………….
2-6) ضرورت بازاریابی داخلی .………………………………………………………………………………………………………………………………………..
2-7) عناصر بازاريابي داخلي ………………….………………………………………………………………………………………………………………………..
2-8) مدل های بازاریابی درونی .………………………………………….……………………………………………………………...…………………………..
2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ ……………………….…………………………………………………………………………….……
2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی ……………………………………..………………………………………………………………………….
بازاریابی درونی نوع اول ………………………………………………………………………………………………….….……………………………..
بازاریابی درونی نوع دوم ………………………………………………………………………………………………….….………………………………
بازاریابی درونی نوع سوم ……………………………………………………………………….….………………………………………………………..
بازاریابی درونی نوع چهارم ……………………………………………………………………………………………...………………………………..
2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری ………………………………………………………………………………………………………………………………….
2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس .……………………………………………………………………………………………………...…………..…..
2-8-5) مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق .……………….…………………………………………………………………...…………………………..
2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي ……………………………………………………………………………………………………………………………..
مقدمه:
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403