آموزش های حرفه ای بازاریابی

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

Rate this post

دانلود مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 142
قیمت: 24372 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-1) بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏2-2) فرآیند بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏مرحله اول : درك ‏بازار ‏و ‏نيازهاي ‏مشتري‏ ……………………………………………………………………………………………………………….
‏نيازها، ‏خواسته ‏ها، ‏تقاضا ‏ها‏ ‏ .‏……………………………………………………………………………………………………………………………..
‏پيشنهادهاي ‏بازاريابي‏ ‏ ‏……………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏ارزش ‏و ‏رضايت‏ ‏ .‏…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏تبادل ‏و ‏ارتباط‏ ………………..‏…‏…………………………………………………………………………………………‏.‏…………………………………….
‏ب‏ازار‏ …………………………………………………………………………………………………‏…‏……………………………..‏.‏………………………………..
‏مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری ……………………………………………………………………………………….
‏انتخاب مشتری برای خدمتگذاری …………………………………………………………..‏….‏……………………………………………………..
‏انتخاب طرح ارزش ………………………………………………………………………………………..‏…‏……………………………………………….
‏مرحله سوم: ایجاد یک استراتژی بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………
‏مرحله چهارم: ‏ايجاد ‏رابطه ‏سودمند ‏با ‏مشتري‏ ………………………………………………………………………………………………………..
‏مرحله پنجم: كسب ‏ارزش ‏از ‏مشتريان ……………………………………………………………………………………………………………………
‏2-3) بازاريابي ‏كل ‏نگر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏2-4) بازاریابی داخلی‏ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏2-5) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی‏ …‏…………………………………………………………..‏………………………………………………….
‏2-6) ‏ضرورت بازاریابی ‏داخلی‏ .‏………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏2-7) ‏عناصر ‏بازاريابي داخلي‏ ……‏…………‏….‏………………………………………………………………………………………………………………………..
‏2-8) مدل‏ های بازاریابی درونی‏ .‏………………………………………….‏……………………………………………‏………………..‏.‏…………………………..
‏2-8-1) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ‏ ……………………….‏…………………………………………………………………………….‏……
‏2-8-2) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی‏ ……………………………………..‏………………………‏………………………………………………….
‏بازاریابی درونی نوع اول ………………………………………………………………………………………………….‏….‏……………………………..
‏بازاریابی درونی نوع دوم ………………………………………………………………………………………………….‏….‏………………………………
‏بازاریابی درونی نوع سوم ……………………………………………………………………….‏….‏………………………………………………………..
‏بازاریابی درونی نوع چهارم ‏ ‏……………………………………………………………………………………………..‏.‏………………………………..
‏2-8-3) مدل بازاریابی درونی بری ‏………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏2-8-4) مدل بازاریابی درونی گرونروس‏ .‏………………………………………‏……………………………………………‏………………..‏.‏…………..‏…..
‏2-8-5) مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق‏ .‏……………….‏…………………………………………………‏………………..‏.‏…………………………..
‏2-9) بازاريابي دروني و مزيت رقابتي‏ ……………………………………………………………………………………………………………………………..
‏مقدمه‏:

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها