فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , دانلود فوری فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word کامل و قابل ویرایش
مبانی نظری بازاریابی
,ادبیات نظری بازاریابی
,چارچوب نظری بازاریابی
,فصل دوم پایان نامه بازاریابی
,خرید مبانی نظری بازاریابی
فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 61 |
حجم | 166/350 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
ویژگی جهان تجاری امروز ، تقاضای متغیر و پرنوسانی است که به طور فزایندهای همه چیز را در اطراف ما تحت تاثیر قرار میدهد . در این شرایط ، زنجیرههای تامین سازمانها مستثنی از این امر نیستند . هر سازمانی خواستار آن است که دقیقا آنچه را که مشتری میخواهد در زمان و مکان مناسب ، با قیمت مناسب به او ارایه دهد . دستیابی به این امر جز با برنامه ریزی و اجرای دقیق استراتژیهای متناسب با چنین محیطهایی محقق نمیشود . دو نوع از این استراتژی ها ، یعنی تولید ناب و تولید چابک ، توسط بسیاری از محققین و صاحبنظران برای سالهای متمادی مورد مطالعه قرار گرفته اند . در دهه ۸۰ میلادی تفکر ناب توجه بسیاری را در محیطهای تجاری به خود جلب نمود و بعد از آن و در دهه ۹۰ ، تولید چابک به عنوان یک استراتژی جدید ظهور کرد . استراتژی اول ( ناب ) واکنشی به استراتژیهای کهنه و قدیمی که سرشار از اتلاف و کیفیت نامناسب بودند ، میباشد . در حالی که استراتژی چابک پاسخی به تقاضای متغیر مشتری است . ناب بودن به معنای این است که با سرمایه کمتر ، ارزش افزوده بیشتری حاصل شود ( آگاروال و دیگران ، ۲۰۰۶ ) ، به عبارت دیگر ، این مفهوم بر کاهش هزینهها تمرکز دارد.
مفهوم ناب را زمانی میتوان به کار برد که تقاضای بازار نسبتا ثابت و قابل پیش بینی باشد ، یعنی جایی که تغییرات خیلی زیاد نیست . بدین ترتیب میتوان از مزایای مفاهیمی چون استاندارد سازی جهت کاهش هزینهها استفاده نمود . طی سالهای اخیر ، عرصه تولید به سمت الگوی نسبتا جدیدی تحت عنوان « تولید چابک » گرایش پیدا نموده است . در واقع چابکی در عرصه تولید ، به عنوان واکنشی در مقابل حساسیت و پاسخ گویی به درجه بالای رقابت در بازار در نظر گرفته میشود . هدف یک سیستم چابک ، انعطاف پذیری و انطباق پذیری با تغییرات محیط است و بنابراین ، این پتانسیل وجود دارد که منابع بیشتری برای به کار بردن آن استفاده شود ( نیلور و دیگران ، ١۹۹۹ ) . چابکی یک ایده کل نگر و استراتژیک ( پوور ، ۲۰۰۵ ) و یک « قابلیت سازمانی » ( کریستوفر و توویل ، b۲۰۰۰ ) است که بر تمام جنبههای یک زنجیره تامین ، شامل ساختار داخلی و شرکا تجاری ، سایه میاندازد ، اما مهمترین پیش نیاز برای کسب چابکی فرهنگ سازگار با این نوع استراتژی ، یعنی جنبه انسانی زنجیره تامین است ( آیکتن و دیگران ، ۲۰۰۲، به نقل از مقدسیان،1388: 3).
فهرست مطالب
مقدمه
2-1- استراتژی های بازاریابی
2-1-1- مفهوم استراتژی
2-1-2- استراتژی بازاریابی
2-1-3- بخش بندی بازار
2-1-4- هدف گیری بازار
2-1-5- جایگاه یابی محصول
2-1-6- آمیخته بازاریابی
ویژگیهای زنجیرههای تأمین ناب، چابک
2-2-1- زنجیره تأمین
2-2-2- الگوی ناب
2-2-3- الگوی چابک
پیشینه
منابع
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
ⓘ به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید
⚠
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی 09214087336
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , فایل فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , قابل ویرایش فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , پکیج فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word, فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word , فایل فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
پر فروش ترین قالب های وردپرس
دانلود رساله معماری پروپوزال
فروشگاه فایل همکاری در فروش فایل
بهترین سیستم همکاری در فروش
دانلود پیشینه پایان نامه
دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
پکیج فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
خرید فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
سایت فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
بهترین فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری در مورد مفهوم بازاریابی و استراتژی های آن word
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402