دانلود فروش از طریق بازاریابی تلفنی
فروش از طریق بازاریابی تلفنی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 32400 تومان
بخشی از متن:
8 صفحه با فرمت ورد
با توجه پژوهشهایی که انجام شده، با بیشتر شدن كسب و كارها، اهميت ارتباط تاثیرگذار بر روی مشتریها هم بيشتر خواهد شد. در اين مقوله ها از میان راه هاي گوناگون ارتباط با مشتري، به مانند: تبليغات، روابط عمومي، فروش شخصي، پيشبرد فروش و بازاريابي مستقيم، راه هاي ارتباط دوطرفه هم فروش شخصي و بازاريابي مستقيم تاثیرگذارتر هستند، و دلیل آن هم تعامل دوطرفه اي می باشد كه میان بنگاه اقتصادي و مشتریها شکل ميگيرد. در اين ارتباط، با اینکه بنگاه اقتصادي سعی در آشنا کردن خود به مشتري دارد تا بتواند درخواست های او را به سمت بنگاه ببرد، شانس این را دارد تا صداي مشتري را هم بشنود كه نتیجه های آن براي رقیبان و توسعه كسب و كار خیلی دارای اهميت میباشد به شکلی كه بنگاه ميتواند مشتري را شناسایی کند و نيازهای او را تشخصی دهد و در راستاي گرفتن رضايت مشتري با نگرش برد-برد حركت نماید. يكي از شیوه هاي بازاريابي مستقيم، بازاريابي تلفني میباشد كه با استفاده درست از تلفن و با توجه به نکاتی در راستاي مديريت زمان هم به بازاريابان در دنياي شلوغ و پيچيده امروزي كمك ميكند. حال ما در اين مقاله به بازاريابي تلفني و نکات لازم براي رفتن به سوی موفقيت در تماسهای تلفني میپردازیم و …
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403