دانلود طرح بازاریابی فارسی – مارکتینگ پلن فارسی – Marketing plan فارسی (نمونه دوم)
طرح بازاریابی فارسی – مارکتینگ پلن فارسی – Marketing plan فارسی (نمونه دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc-exel
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 254
قیمت: 88524 تومان
طرح بازاریابی فارسی – مارکتینگ پلن فارسی – Marketing plan فارسی (نمونه دوم)
طرح بازاریابی (Marketing plan) گزارشی فراگیر و دقیق است که استراتژی بازاریابی کسب وکار را برای یک بازه زمانی مشخص تدوین می نماید. در یک طرح بازاریابی اهدف بازاریابی و شیوه های دستیابی به این اهداف در بازه زمانی معین، نشان داده می شود. بازه زمانی می تواند ماهانه، فصلی یا سالانه باشد. مهم این است که در نگارش چنین طرحی از رویکردی جزئی نگر استفاده می شود. به این معنا که به صورت دقیق و گام به گام به تشریح اهداف و روش رسیدن به آن پرداخته می شود. به طور کلی باید گفت طرح بازاریابی زیرمجموعه ای از طرح کسب وکار است. در این طرح هدف صرفاً تمرکز بر بازاریابی و مدیریت بازار محصول/خدمت است.
دسته بندی : ورد
نوع فایل : WORD ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحات : 27 صفحه
قسمتی از متن فایل:
شامل:
مقدمه
معرفی
خلاصه مدیریتی
اهداف کلان شرکت
تجزیه و تحلیل وضعیت
بخش بندی بازار
نمودار چرخه عمر بازار
تخمین سهم بازار و فروش
ارزیابی آینده بازار
مشتریان
روشهای ارتباط با مشتری
کانال های توزیع
قوانین موثر بر این بازار
رقباء
ترسیم ماتریس :BCG
SWTO
الگوبرداری خارجی
اهداف بازاریابی
ماتریس استراتژی محصول-بازار
استراتژیهای بازاریابی
جمع بندی برنامه های عملیاتی
فرم برنامه عملیاتی
بودجه و پیش بینی اثرات طرح بازاریابی
برنامه های مالی
ضمائم
این طرح شامل دو عدد فایل اکسل و یک فایل ورد 27 صفحه ای می باشد.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403