بهترین مقالات بازاریابی

سمینار سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین

Rate this post

دانلود سمینار سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین

سمینار سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین

سمینار-سنجش-رضایت-از-مشتریان-نسبت-به-عناصر-آمیخته-بازاریابی-خدمات-پس-از-فروش-در-صنعت-خودروهای-سنگین

دانلود سمینار با موضوع سنجش رضایت از مشتریان نسبت به عناصر آمیخته بازاریابی خدمات پس از فروش در صنعت خودروهای سنگین،
در قالب pptx و در 40 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
رضایت مشتری
آمیخته بازاریابی خدمات
کیفیت خدمات
خدمات پس از فروش
جمع بندی و ملاحظات

منابع


توضیحات:
این فایل برای درس سمینار در مدیریت رشته مدیریت بازرگانی در مقطع
کارشناسی ارشد، تهیه شده و حاوی 40 اسلاید می باشد که به شکل زیبایی طراحی
شده است.
دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها