روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار
روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار
تحقیق روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، در قالب فایل pdf و در حجم 35 صفحه.
بخشی از متن:
در بازارهاي بسیار رقابتي امروز مصرف كنندگان با گزینه هاي بسیاري جهت انتخاب روبرو هستند اصولا مصرف کننده محصولات یا خدماتی را انتخاب میکند که به او بیشترین ارزش را بدهد. شناخت سلسله نیاز هاي مصرف كننده و برآوردن آنها به گونه اي دقیق و همچنین آگاهي از موقعیت شركت در عرصه رقابت،حیاتي ترین معیار براي بقا …
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403