بهترین مقالات بازاریابی

روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار

Rate this post

روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار

روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار

روشهای-فرصت-یابی-در-بازاریابی-برای-دستیابی-به-مزیت-رقابتی-پایدار

توضیحات:
تحقیق روشهای فرصت یابی در بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، در قالب فایل pdf و در حجم 35 صفحه.

بخشی از متن:
در بازارهاي بسیار رقابتي امروز مصرف كنندگان با گزینه هاي بسیاري جهت انتخاب روبرو هستند اصولا مصرف کننده محصولات یا خدماتی را انتخاب میکند که به او بیشترین ارزش را بدهد. شناخت سلسله نیاز هاي مصرف كننده و برآوردن آنها به گونه اي دقیق و همچنین آگاهي از موقعیت شركت در عرصه رقابت،حیاتي ترین معیار براي بقا …

فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق
فصل دوم: ادبیات تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات

دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها