دانلود دانلود پاورپوینت سمینار بازاریابی و مذاکره تجاری با تاکید بر محصول فرش- 71 اسلاید
دانلود پاورپوینت سمینار بازاریابی و مذاکره تجاری با تاکید بر محصول فرش- 71 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
حجم فایل: 0
قیمت: 36800 تومان
بخشی از متن:
مذاكره چيست؟
1– اشخاص راازموضوع جداكنيم.
2- روي منافع تمركزكنيم نه روي مواضع.
3- براي تامين منافع متقابل راههاي مختلفي بيانديشيم.
4- براستفاده ازمعيارها وموازين اصراربورزيم.
اول : اگرطرف مقابل قوي تربود چه؟
دوم: اگرطرف مقابل واردبازي (مذاكره)نشود چه؟
سوم: اگرطرف مقابل مذاكره غيراصولي كرد چه؟
چهارم: اگرطرف مقابل دست به ترفندبزند چه؟
آشنايي بافرهنگها
پنج راهکار برای ارتقای مهارتهای فروش
امروزه بخش عمده ای از فرایند فروش بر پایه اعتماد خریدار به فروشنده انجام میشود. اگر میخواهید مشتری به شما اعتماد کند، لازم است اول خودتان به خودتان اعتماد داشته باشید. برای دوست داشتن خود، هیچ قید و پیش شرطی قائل نشوید. اغلب فکر میکنیم اعتماد به نفس یعنی باور داشتن تواناییها و پیروزیهای خود. در صورتی که اعتماد به نفس یعنی شناخت نقاط قوت و ضعف و باور به شایستگیهای خودمان بر اساس این شناخت.
اگر به خود اعتماد نداشته باشید، ناخودآگاه این پیام را به مخاطب انتقال میدهید که: «به من اعتماد نکن» و متعاقبا «به کالا و یا خدمات من اعتماد نکن». شما باید موفقیت ها و شکست هایتان را تحت نظر داشته باشید و در راستای تقویت خود گام بردارید. اعتماد و باور فروشنده به کالا و خدمات خود میتواند اعتماد به نفس وی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. تا میتوانید درباره ویژگیهای آنچه میفروشید و وجه تمایز آن با کالا و یا خدمات رقیب، اطلاعات مفید کسب کنید. این راهکار را تمرین کنید، فهرستی از مزایای کالا و یا خدمات خود تهیه و آن را با محصولات رقیب مقایسه کنید.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403