دانلود دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
دانلود پاورپوینت خصوصی سازی با تأکید بر بازاریابی ورزشی
دسته بندی | تربیت بدنی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 7.282 مگا بایت |
تعداد صفحات | 39 |
دریافت فایل
•بازاریابی:
بازاریابی به مفهوم مجموعه فعالیتهای انسانی – اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواستههای امروز جامعه از طریق فرآیند مبادلات میباشد. تعریف كاملی ارائه شده از انجمن بازاریابان امریكا:
Marketing is the process of planning andexecuting the conception. Pricing promotion and distribution of ideas goods and services to create exchanges that satisfy individual and organizational objectives”.
•كالاهای ورزشی:
به هر گونه وسیله و ابزار ورزشی ملموس، كالای ورزشی میگویند.
•خدمات ورزشی :
به هر نوع محصول غیر ملموس ورزشی، خدمات ورزشی میگویند.
•مدیریت بازاریابی:
به كاركرد تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، اجراء و كنترل برنامههایی كه جهت ایجاد، ارائه و حفظ فرآیند معاملات سود آور با خریداران مورد نظر به منظور نیل به اهداف سازمانی، مدیریت بازاریابی اطلاق میگردد.
•استراتژی بازاریابی:
استراتژی بازاریابی یعنی برخورداری از توانایی تطبیق امكانات و قابلیتهای سازمان با فرصتهای محیطی به منظور داشتن جایگاه ویژه در بازار.
•بازاریابی بین المللی:
به فرآیند اجرای فعالیتهای بازرگانی كه جریان كالاها و خدمات را به مصرف كنندگان در بیش از یك كشور برای كسب سود، هدایت كند، بازاریابی بین المللی گفته میشود.
•حامی مالی:
فرد، شركت، كارخانه، رسانههای گروهی و یا سرمایه گذاری كه با حمایت مالی با اهداف تبلیغات كالا یا خدماتی خاص، سودآوری و یا علاقمندی به سرمایه گذاری در فعالیتی خاص اقدام نماید، حامی مالی گفته میشود كه این فعالیت خاص میتواند در بخش ورزشی نیز انجام پذیرد.
•بازاریابی ورزشی:
به مجموعه فعالیتهای انسانی- اقتصادی كه در جهت یافتن بازار مصرف كالاها و خدمات ورزشی ارائه شده از سوی سازمان ورزشی جهت دستیابی به سود آوری و اخذ اعتماد مصرف كنندگان، انجام میگیرد، بازاریابی ورزشی گفته میشود.
همکاری در فروش فایل بهترین سایت فروش پاورپوینت
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403