دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی
دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی،
در قالب pdf و در 69 صفحه.
توضیحات:
این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B، بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است.
نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرآیند قیمت گزاری، سیستم توزیع، مزایده ها و مناقصه هایی که شرکت ها در آن شرکت می کنند و نحوه دادن بهترین قیمت برای حداکثر کردن سود و …، از مباحث این کتاب هستند و در این فایل نکات بسیار مهم و کلیدی آن آورده شده و زحمت بسیار زیادی برای کامل بودن مطالب کشیده شده است.
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403