بهترین مقالات بازاریابی

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

Rate this post

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی

خلاصه-کتاب-بازاریابی-صنعتی

دانلود خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی،
در قالب pdf و در 69 صفحه.


توضیحات:
این کتاب، منبع اصلی درس بازاریابی برای رشته مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران است. بازاریابی صنعتی یا B2B، بسیار متفاوت از بازاریابی B2C است. 

نحوه تصمیم گیری در سازمان ها، نوع تبلیغات آنها، فرآیند قیمت گزاری، سیستم توزیع، مزایده ها و مناقصه هایی که شرکت ها در آن شرکت می کنند و نحوه دادن بهترین قیمت برای حداکثر کردن سود و …، از مباحث این کتاب هستند و در این فایل نکات بسیار مهم و کلیدی آن آورده شده و زحمت بسیار زیادی برای کامل بودن مطالب کشیده شده است.
دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها