بهترین مقالات بازاریابی

خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ویراست جدید

Rate this post

خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ویراست جدید

خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ویراست جدید

خلاصه-کتاب-اصول-بازاریابی-فیلیپ-کاتلر-گری-آرمسترانگ-ویراست-جدید

توضیحات:
خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ویراست جدید، ترجمه بهمن فروزنده، در قالب فایل Word و در حجم 91 صفحه.

فایل فوق خلاصه کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر/گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، ویراست جدید دارای 20 فصل بوده که کتاب در 851 صفحه می باشد که خلاصه کتاب مفید و جامع در 91 صفحه است. و همه 20 فصل را شامل می شود.

قابل استفاده برای دانشجویان رشته مدیریت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.

فصل 1: مدیریت روایط سودآور با مشتری؛
فصل 2:شرکت و راهبرد بازاریابی: مشارکت برای ایجاد ارتباط با مشتریان؛
فصل3: محیط بازاریابی؛
فصل 4:مدیریت اطلاعات بازاریابی؛
فصل 5:بازارهای مصرفی و رفتار خریدار مصرفی؛
فصل 6:بازارهای بنگاهی و رفتار خریدار بنگاهی؛
فصل7:راهبرد بازاریابی مشتری: فایده رسانی به مشتریان هدف؛
فصل8:کالا، خدمات و راهبرد نام تجاری؛
فصل9:راهبردهای تکوین و تولید کالای جدید و دوره ی عمر کالا؛
فصل 10:قیمت گذاری کالاها: آگاهی از فایده ی ناب برای مشتری؛
فصل 11:قیمت گذاری کالاها:راهبردهای قیمت گذاری؛
فصل 12:مدیریت شبکه های بازاریابی و زنجیره ی عرضه؛
فصل 13:خرده فروشی و عمده فروشی؛
فصل 14: اطلاع رسانی درباره ی فایده ی خالص مشتری: راهبرد ارتباطات بازاریابی یکپارچه؛
فصل 15:تبلیغات و روابط عمومی؛
فصل 16: فروشندگی شخصی و تبلیغات پیشبرد فروش؛
فصل 17:بازاریابی مستقیم و برخط: ایجاد روابط مستقیم با مشتزیان؛
فصل 18: ایجاد مزیت رقابتی؛
فصل 19:بازار جهانی؛
فصل 20 :اصول اخلاقی و مسئوولیت اجتماعی بازاریابی.

دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها