آموزش های حرفه ای بازاریابی

خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

Rate this post

دانلود خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 88
قیمت: 57000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 46 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مقدمهامروزه سازمانها برای اینکه در محیط به شدت رقابتی به حیات اقتصادی خود ادامه دهند به ابزارهای جدیدی جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری نیاز دارند، ازجمله این ابزارها هوش یا هوشمندی بازاریابی است که در سطح جهان و در بین شرکتها به سرعت رو به رشد و گسترش بوده و در حال تبدیل شدن به معیاری است که بتواند مدیران شرکتها و سازمانها را در اخذ تصمیمات هوشمندانه یاری دهد. بازاریابی هوشمندانه یک فرآیند است که محصول آن اطلاعات ارزیابی شده است ، مهمترین وظیفه آن پشتیبانی از فرآیندهای تصمیم گیری است که معمولا توسط مدیران اجرایی انجام می شود. ضرورت وجود هوشمندی در کاهش عدم اطمینان و خطر پذیری در تصمیم گیری امری بدیهی است، هدف اصلی از انجام تجزیه و تحلیل اطلاعات بازاریابی شناخت بهتر بازار و رقبا و در نتیجه دستیابی به نتایج بهتر در کسب و کار است . (درگی ، 1389 : 149) عواملی که در این تحقیق به آن پرداخته شده است عوامل سازمانی می باشد . نقش و تاثیرعواملی از قبیل اهداف ، ساختار و فرهنگ سازمانی و همچنین سبک مدیریت و منابع سازمان بر هوش بازاریابی در بانک ملی ایران مورد مطالعه قرار گرفته است.بانک ها به عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور در طول سالهای اخیر با توجه به رقابتی شدن بازار خدمات بانکی و پیدایش بانکهای خصوصی یکی پس از دیگری و حضور بانکهای خارجی در آینده نزدیک و ضرورت ادامه بقا در آن زمان در صدد اثربخش نمودن فعالیتهای بازاریابی خود برآمده اند. اثربخش تر نمودن فعالیتهای بازاریابی میتواند بیشترین تاثیررا برموفقیت بانک ها داشته باشد. وبرای تحقق چنین هدفی توجه بیش از پیش به مقوله بازاریابی و هوشمندی بازاریابی ضرورتی دو چندان پیدا می کند.بیان مسالهموفقیت فردا در عرصه کسب و کار از آن سازمان هایی است که بصیرت و اطلاعات بیشتری نسبت به خود و محیط رقابت داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک وابزارهای بازاریابی به شمار می آید . هر قدر شرکت بتواند ازبازار اطلاعات بیشتری به دست آورد، احتمال آنکه استراتژی های اثربخش وموفقیت آمیز تدوین و اجرا کند، بیشتر است بنابراین ردیابی، درک و واکنش به تحولات بازاربه عنوان یک جنبه ی ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده و لازم است شرکت ها یک برنامه اثربخش به نام هوش بازاریابی را به اجرا درآورند.(درگی ،1389 :151)صنعت بانکداری ایران نیز در دهه های اخیر به سوی رقابتی شدن پیش می رود. عرصه رقابتی درنظام بانکی بسیارپیچیده ودشوار می گردد و در پیش بینی های بازار آینده وضعیت بس پیچیده تر را ترسیم می نماید، چراکه هنوز جای بانکهای خارجی درکنار بانکهای موجود خالی است، بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور در سالهای اخیر به علت حضور بانک های خصوصی و همچنین تحریم کشورهای دیگراز نظر تامین منابع دچار مشکلات عدیده ای گردیده است ، تا حدی که در سال های اخیر به زیان دهی رسیده است برای مقابله با این مساله اجرای استراتژی های بازاریابی نوین که آن هم مستلزم داشتن هوش بازاریابی است کاملا ضروری به نظر میرسد.اهمیت و ضرورت تحقیقپر واضح است که بازاریابی برای سازمانهای بزرگ و مخصوصا بانکها که برای بازاریابی خدمات خود با محیط بسیار متغیر و رقابتی مواجه اند اهمیت بسیار زیادی دارد اطلاعات دقیق به روز و شفاف ریسک تصمیم گیری غلط را کاهش می دهد و این یکی از دلایل مهم ضرورت انجام تحقیقات بازاریابی و ارتقای هوشمندی رقابتی و هوشمندی بازاریابی در نهاد سازمان است تمام اینها زمینه ساز دستیابی به یک مزیت رقابتی است .به مدد افزایش هوشمندی رقابتی و بازاریابی است که سازمانها بر رقبای خود برتری یافته و جایگاه ویژه ای در عرصه رقابت کسب می کنند، در عصر حاضر تنها تمرکز بر وقایع و بررسی اطلاعات گذشته چندان سازگار نیست ، بلکه بررسی دقیق محیط کسب و کار حیات سازمان را استمرار می بخشد. در دنیای امروز با ویژگی های رو به رشد سریع ، تکیه بر اطلاعات قدیمی به کاهش بینش و از دست دادن فرصتها ی پیش روی سازمان منجر می شود، بنا براین افزایش درجه هوشمندی است که نگاه و درک سازمان را نسبت به تحولات محیط و آینده شفاف تر ساخته و توان سازمان را برای تحلیل فرآیندهای رو به ظهور افزایش میدهد. (تارخ ، 1390 : 23) بنا براین برای اینکه بانک ملی بتواند در عرصه رقابت با بانکهای دیگر مخصوصا بانکهای خصوصی و بانکهای خارجی موفق باشد، ناگزیر به ارتقای هوش رقابتی و بازاریابی خود می باشد و در این راه باید از تمام عوامل موثر در این موضوع همانند عوامل فردی و محیطی و سازمانی بهره گیرد. در این تحقیق تاثیر و رابطه عوامل سازمانی همچون ساختار ،فرهنگ ،مدیریت ، اهداف و منابع سازمان با هوشمندی بازاریابی سازمان مورد بررسی قرار می گیرد، تا با مشخص شدن رابطه و تاثیر هر یک از این عوامل با هوش بازاریابی در بانک ملی ، مدیران عالی و ارشد بانک تصمیمات لازم در مورد تغییر و اصلاح هر یک از عوامل سازمانی موثر بر هوشمندی بازاریابی را اتخاذ نموده و جایگاه شایسته بانک ملی را همچنان حفظ نموده و آنرا بهبود بخشند.اهداف تحقیق همان طور که بیان شد در دنیای کسب و کار امروز تغییرات بسیار سریع رخ می دهند و اطلاعات بسیار هنگفتی در عرض چند ثانیه قابل دستیابی میباشد، بر خلاف سالهای گذشته که اطلاعات بسیار اندک و گران بودند، در عصر حاضرمدیران با اقیانوسی از اطلاعات رو به رو هستند که در اختیار همه و از جمله رقیبان آنها نیز میباشد، در این چنین محیطی مدیرانی موفق خواهند بود که از میان این همه اطلاعات با هوشمندی اطلاعات مورد نیاز خود را غربال درک کرده و با دقت و سرعت کافی قبل از رقیبان ، بازار را تجزیه و تحلیل کرده و با اطمینان بیشتری از آنها تصمیم گیری کنند، ، از این رو قصد داریم که علاوه بر بررسی این مقوله در این تحقیق نقش و ارتباط عوامل سازمانی را در ایجاد و ارتقای هوشمندی بازاریابی که لازمه بقا در دنیای تجاری امروز می باشد را مشخص نماییم که عبارتند از: تبیین رابطه بین اهداف سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایرانتبیین رابطه بین ساختار سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایرانتبیین رابطه بین فرهنگ سازمانی و هوش بازاریابی دربانک ملی ایرانتبیین رابطه بین سبک مدیریت و هوش بازاریابی در بانک ملی ایرانتبیین رابطه بین منابع سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایرانسولات تحقیق سوال اصلی :

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

خرید ارزان پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها