آموزش های حرفه ای بازاریابی

خرید ارزان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

Rate this post

دانلود خرید ارزان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

خرید ارزان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

خرید ارزان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 75
حجم فایل: 61
قیمت: 65000 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : Word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 75 صفحه

قسمتی از متن Word (..docx) :

مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریانبخش اول ـ بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی1ـ2ـ بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایرانبیان مساله2ـ2ـ مشکل اصلی: «محصول»3ـ2ـ مشکلات مدیریتی و بازاریابی4ـ2ـ ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ4ـ2ـ ناملموس بودنعنوان صفحه 2ـ4ـ2ـ ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف همزمان 3ـ4ـ2ـ عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات 4ـ4ـ2ـ بی اثباتی کیفیت خدمات 5ـ4ـ2ـ مسئولیت امانتداری 6ـ4ـ2ـ جریان دو طرفه اطلاعاتبخش دوم ـ مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری1ـ3ـ ضرورت مشتری گرایی2ـ3ـ مفهوم استراتژی مشتری گرایی3ـ3ـ انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها4ـ3ـ استراتژی های مهم در جهت مشتری گرایی 1ـ4ـ3ـ ایجاد فرهنگ مشتری گرایی 2ـ4ـ3ـ توانمند سازی منابع انسانیبخش سوم ـ کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی1ـ4ـ مفهوم جدید خدمت به مشتریان عنوان صفحه 2ـ4ـ مفهوم کیفیت خدمت 1ـ2ـ4ـ کیفیت فرآیند 2ـ2ـ4ـ کیفیت ستاده 3ـ2ـ4ـ کیفیت فیزیکی 4ـ2ـ4ـ کیفیت تعاملات 5ـ2ـ4ـ کیفیت سازمان3ـ4ـ رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت 4ـ4ـ مزایای رضایت مشتری 5ـ4ـ ابزار اندازه گیری کیفیت خدمت 1ـ5ـ4ـ مقیاس کیفیت خدمت 2ـ5ـ4ـ اجزای مقیاس کیفیت خدمت 3ـ5ـ4ـ مدل عملیاتی / فنی کیفیت خدمت6ـ4ـ برنامه ای برای ارائه خدمت به مشتریان 1ـ6ـ4ـ درک انتظارات مشتریان 2ـ6ـ4ـ برقراری اولویت برای مشتریان 3ـ6ـ4ـ تعریف اهداف خدمتعنوان صفحه 4ـ6ـ4ـ ارائه خدمات در تمام سطوح 5ـ6ـ4ـ ایجاد انتظارات مطلوب در تمام مشتریان 6ـ6ـ4ـ ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات 7ـ6ـ4ـ پرورش کارکنان 8ـ6ـ4ـ اندازه گیری رضایت مشتریان7ـ4ـ بررسی شعارهای بانکهای ایرانیفصل دوم: بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی 1ـ2ـ بررسی زمینه و پیشینه بازاریابی در نظام بانکداری ایراندر دوران پیش از انقلاب از جمله مسائل نظام بانکی، افزایش بی رویه بانکها طی سالهای منتهی به 1357 بود، به گونه ای که تعداد آنها به استثنای بانک مرکزی از 24 بانک در سال 1352 به 36 بانک در سال 1357 افزایش یافت. این تعداد شامل 7 بانک تخصصی، 26 بانک تجاری و 3 بانک گسترش ناحیه ای بود. از این میان 13 بانک مختلط با سهام خارجی حداقل 15 درصد و حداکثر 40 درصد فعالیت داشتند که یکی از آنها مختلط دولتی و بقیه خصوصی بودند. هم چنین تعداد واحدهای بانکی از 6993 واحد در سال 1352 به 8275 واحد در پایان اسفند 1375 افزایش یافت. از این تعداد 2167 واحد در تهران، 1897 واحد در مرکز استانها، 4124 واحد در نقاط دیگر و 86 واحد بانکی و یک نمایندگی نیز در خارج از کشور فعالیت داشتند.افزایش شعب بانکهای تجاری مشکلاتی در کنترل نظام بانکی و نظارت بر آن و اجرای صحیح سیاستهای پولی و اعتباری ایجاد کرد، به همین دلیل با تجدید در فرهنگ جامعه و تغییر نگرشها و ارزشهای آن طرح ادغام بانکها به اجرا درآمد.بدین ترتیب پس از پیروزی انقلاب با اجرای طرح ادغام بانکها، بانکهای ملی ایران، سپه و رفاه کارگران به فعالیت ادامه دادند و بانکهای ملت و تجارت از ادغام چند بانک بازرگانی به وجود آمدند. بانک صادرات در تهران با همین نام ودر استانها به همراه بانکهای گسترش با نام بانک استان به فعالیت ادامه داد، به عبارت دیگر 36 بانک تجاری و تخصصی به صورت 3 بانک تخصصی (مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن)، 6 بانک تجاری (ملی، سپه، تجارت، ملت، صادرات و رفاه کارگران) و 23 بانک استان درآمد. در ضمن تعداد واحدهای بانکی از 8275 واحد در سال 1357 به 6581 واحد در سال 1361 تقلیل یافت. همراه با تحولات اساسی در نظام بانکی که به دلیل نگرش جدید و فرهنگ اسلامی به وجود آمد سپرده گذاریهای مختلف و حسابهای قرض الحسنه و تسهیلات دیگر (کارت پول، چک مسافرتی و…) شکل گرفت. یکی از هدفهای نظام بانکداری کنونی ایجاد امکانات لازم برای گسترش تعاون عمومی، قرض الحسنه از طریق جذب وجوه آزاد، اندوخته ها، پس اندازها و سپرده ها و استفاده از آنها در تامین شرایط و تسهیلات کار و سرمایه گذاری است.تا چندین سال پس از انقلاب، بانکها که وضعیت و وظایفشان مشخص نبود، صرفاً کار صندوقی انجام می دادند. در چند سال اخیر که به باکها اختیارات بیشتری داده شده، فعالیت بازاریابی آنها گسترده تر گردیده است، به این صورت که با ایجاد انگیزه در افراد برای افتتاح حسابهای قرض الحسنه باتوجه به جنبه معنوی آن و دادن جوایز، هم چنین پرداخت سود به حسابهای پس انداز موفق شدند پولهای سرگردان جامعه را تا حدی جمع آوری کنند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

خرید ارزان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان

Loading

digital-marketer.ir
author-avatar

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها