دانلود تحقیق معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
تحقیق معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
دانلود تحقیق در مورد معماري ساختار و اجزای سيستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی،
در قالب pdf و در 215 صفحه، شامل:
فصل اول: کلیات پژوهش
فصل دوم: ادبیات پژوهش
فصل سوم: روش پژوهش
فصل چهارم: یافته های پژوهش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
پیوست ها
مراجع و مأخذها
فهرست اشکال
فهرست جداول
بخشي از چکیده تحقیق:
در دنیای کنونی به دلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الکترونیکی، همواره بر سرمایه گذاری و بهره گیری از آن ها، توجه بیشتری به نسبت گذشته می گردد. از آن جایی که بایست این سرمایه گذاری ها با هدف کسب منافع سازمانی و توجیه اقتصادی صورت پذیرد، لذا داشتن یک برنامه راهبردی ضروری است و به نظر می رسد که باید از ابزارهای استاندارد و مطمئنی نیز استفاده شود.
از سویی دیگر مباحث تجارت کشاورزی علی الخصوص بازاریابی کشاورزی، امروزه به یک قید مهم در فروش محصول و عرضه ورودی های این بخش تبدیل شده و مستقیماً با اهداف کلان امنیت غذایی و استقلال کشورها نیز گره خورده است. بنابراین این پژوهش سعی در معماری چنین ساختاری دارد…
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403