توسعه کسب و کار

تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی

Rate this post

دانلود تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی

تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی

تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 197
حجم فایل: 0
قیمت: 77000 تومان

بخشی از متن:

![endif]–>

تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیراتآن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی


دسته بندی: pdf

نوع فایل:  pdf ( آماده پرینت )

تعداد صفحه : 197 صفحه


توضیحات فایل :

تحقیق رشته مدیریت اجرایی باعنوان  مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیراتآن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی، در قالب فایل pdf  و در حجم 197 صفحه، به همراه کلیه ضمائم مربوطهشامل پرسشنامه و سئوالات مصاحبه.

 

بخشی از چکیده:

این پروژه مطالعاتی،  قصد بررسی آثار به کار گیری مفهوم سرمایه معنویدر مدیریت استراتژیک کسب و کارها با هدف دستیابی به مزیت رقابتی و ثبات شرکتها دربازار را دارد. بنابراین در طول اجرای این پروژه به بررسی تعاریف سرمایه معنوی وشناسایی مدل و شاخصها و مولفه های آن پرداخته می شود تا با در نظر گرفتن آنها، بهبررسی اثرپذیری مدیریت استراتژیک از انباشت سرمایه معنوی در کسب و کارها بپردازیم.پس از ارزیابی این طرح نیز به انجام یک مورد کاوی در شرکت … می پردازیم تا میزانانباشت سرمایه معنوی و تاثیرپذیری مدیریت استراتژیک این شرکت از سرمایه معنوی رابررسی کنیم. به لحاظ  قلمرو زمانی اینپژوهش عملیات اجرایی این شرکت از مهر ماه 1386 تا آذر 1389 را بررسی می نماید.

 

مطالعه مفهوم سرمایه معنوی این دیدگاهرا مطرح می­ نماید، که کسب و کارهایی که به این مفهوم توجه اساسی دارند، ازتوانمندی و پایایی بسیار بالاتری  برخوردارمی باشند. دستیابی این کسب و کارها به موفقیت پایدار و بلند مدت ناشی از ایجاد، حفظ و گسترش منافع کلیه ذینفعان – اعم از مشتریان، مالکان، پرسنل،  مدیران و جامعه حال حاضر در محیط نزدیک و نیزکلیه موجودات، محیط زیست و نسل های آینده بشردر محیط دورتر – در بهینه ترین حالتخود می باشد. مفهوم سرمایه معنوی (Spiritual Capital) و توجه و بکارگیری آندر مدیریت برنامه­ ریزی استراتژیک کسب و کارها در ایران مبحثی کاملاً نوین است. درپژوهش فوق ضمن مطالعه­ای روی مفهوم و شاخص های دوازده­ گانه سرمایه معنوی تاثیراتآن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها سنجیده می شود.

 

فهرست مطالب:

فصل اول      

مقدمه

1-1-موضوع پژوهش   

1-2- اهداف پژوهش  

1-3- سوال های پژوهش      

1-4- قلمروها 

1-5- نوع پژوهش      

1-7- تعریف عملیاتی واژه های اصلی 

1-7-1- سرمایه

1-7-2- سرمایه معنوی

1-7-3- سرمایه معنوی در سطح فردی

1-7-4- سرمایه معنوی در سطح سازمانی    

1-7-5- استراتژی      

1-7-6- مدیریت استراتژیک     

فصل دوم      

مقدمه

2-1- انواع سرمایه              

2-1-1- سرمایه انسانی                 

2-1-2- سرمایه هیجانی       

2-1-3- سرمایه مذهبی        

2-1-4- سرمایه فرهنگی                

2-1-5- سرمایه اجتماعی               

2-1-6-سرمایه معنوی

2-2- جمع بندی تعریف سرمایه معنوی

2-3- جمع بندی و انتخاب مدل برای سنجشسرمایه معنوی

2-4- مدیریت استراتژیک

2-4-1-نیاز به تغییر و تحول استراتژیک

2-4-2-مزایای مدیریت استراتژیک

2-4-3-بررسی تاریخچه استراتژی

2-4-4-تعاریف استراتژی

تعریف استراتژی از بُعد نظامی

تعریف استراتژی از بعد سیاسی و ملّی

تعریف استراتژی از دیدگاه اقتصادی

2-4-5-مدلهای برنامه ریزی استراتژیک 

مدل مدیریت استراتژیک پیرس و رابینسون

مدل مدیریت استراتژیک دیوید 

مدل تامپسون و استریکلند    

مدل لزلی و همکاران  

مدل رایت و همکاران

2-4-6-مراحل برنامه ریزی استراتژیک

2-6- جمع بندی و انتخاب مدل برای مدیریت استراتژیک

کتابنامه

فصل سوم

3-1- شرح تفصیلی فرآیند و مراحل اجرایپژوهش     

3-2- مراحل تحلیل  مورد

3-2-1- معرفی شرکت فراسیستم صنعتپخش        

3-2-2- برنامه ریزی استراتژیک شرکت

3-3- تهیه ابزارهای تحلیل سرمایه معنوی      

3-3-1-معرفی شاخص ها و مولفه هایآنها   

3-3-2- روایی ابزارها

3-4- محتوای پرسشنامه و سوالات مصاحبه

3-4-1- روش امتیاز دهی پرسشنامه و تحلیلسوالات مصاحبه

3-5- فرآیند جمع آوری اطلاعات        

3-6- محدودیت های پژوهش  

فصل چهارم  

مقدمه

4-1-یافته های پژوهش بر اساس سوالپژوهش       

4-1-1 سرمایه معنوی چه تاثیری بر مدیریتاستراتژیک کسب و کارها دارد؟

استراتژی شماره 1: انتخاب صنعت پخش مویرگیایران به عنوان بازار هدف

استراتژی شماره 2: Integration Backwardبا تامین کننده محصول نرم افزاری در حوزه خدمات نرم فزاری    

استراتژی ماره 3: ایجاد تنوعهمگون  برای بازار هدف

4-1-2- مدیریت استراتزیک شرکت … بارویکرد سرمایه معنوی  

فصل پنجم    

5-1- تحلیل و تفسیر یافته ها 

5-2- نقد ابزارها        

5-3- کاربرد پژوهش    

5-4- ارائه پیشنهادات 

فهرست منابع

پیوست ها و ضمائم

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق مطالعه ای بر سرمایه معنوی و تاثیرات آن بر مدیریت استراتژیک کسب و کارها-موردکاوی

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها