بهترین مقالات بازاریابی

تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان

Rate this post

دانلود تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان

تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان

تحقیق-مدل-سایمون-آنهولت-در-برندسازی-و-بازاریابی-تاج-محل-هندوستان

دانلود تحقيق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان،
در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ويرايش، شامل:
برندینگ و اصول آن
سایمون آنهولد
نظریه برند ملی
گردشگری
سرمایه گذاری
بازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان
بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی
گردشگری در آگرا و تاج محل
شگفتی های هندوستان
بازاریابی تاج محل، مسائل آتی و چالش ها
بخشي از ابتداي تحقيق:
برندینگ و اصول آن:
اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ، یک پدیده جدید و مدرن است. در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آن ها به گسترش یافت، بلکه این پدیده به شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد و در آن زمان برندینگ، آغاز پیشرفت خود را شروع کرد، ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد. 
هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد. با این نام می توان از صداقت، ارائه خدمات درست، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد..
دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها