دانلود تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان
تحقیق مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان
دانلود تحقيق در مورد مدل سایمون آنهولت در برندسازی و بازاریابی تاج محل هندوستان،
در قالب doc و در 20 صفحه، قابل ويرايش، شامل:
برندینگ و اصول آن
سایمون آنهولد
نظریه برند ملی
گردشگری
سرمایه گذاری
بازاریابی میراث جهانی، چالش ها و فرصت ها تاج محل هندوستان
بازاریابی مکان های دیدنی میراث جهانی
گردشگری در آگرا و تاج محل
شگفتی های هندوستان
بازاریابی تاج محل، مسائل آتی و چالش ها
بخشي از ابتداي تحقيق:
برندینگ و اصول آن:
اغلب مردم و حتی شرکت های تجاری فکر می کنند که پدیده برندینگ، یک پدیده جدید و مدرن است. در اواخر سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۰، عنوان برندینگ نه تنها برای کمپانی ها و محصولات آن ها به گسترش یافت، بلکه این پدیده به شهرداری ها، دانشگاه ها، سازمان های غیرانتقاعی و حتی افراد نیز کشیده شد و در آن زمان برندینگ، آغاز پیشرفت خود را شروع کرد، ولی پدیده برندینگ به بسیار قبل تر بر می گردد.
هر چیزی نیاز به یک نام و یا یک نام تجاری دارد. با این نام می توان از صداقت، ارائه خدمات درست، ارائه تضمین کیفیت و دیگر موارد اطمینان حاصل کرد..
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403