دانلود تحقیق عوامل موثر بر توانایی هماهنگی و کنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی
تحقیق عوامل موثر بر توانایی هماهنگی و کنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی
دانلود تحقیق با موضوع عوامل موثر بر توانایی هماهنگی و کنترل تصمیمات بازاریابی بین المللی،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
رشد استراتژیک از طریق بازارهای خارجی
استراتژیهای توسعه بازار
اهمیت حجم حیاتی (بحرانی) و گزینش
بازار متمرکز در مقابل بازار متنوع
تحلیل بازار محصول
برنامهریزی بازاریابی در شرکتهای چند ملیتی
بهترین میزان تمرکز در برنامهریزی بازاریابی
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
شرکتهای بین المللی در زمینه هماهنگی و کنترل فعالیتهای شعب، واسطهها و زیر مجموعههای خارجی خود با مشکل مواجه هستند. گاهی اوقات صادرکنندگان حتی نمی دانند که محصولاتشان در کدام کشور به فروش میرود. پراکندگی جغرافیایی زیاد شعب شرکت امر هماهنگی و کنترل را به اندازه کافی دشوار میکند، ولی وقتی دفاتر فروش، بازاریابی و حتی مراکز تولید هم هزاران کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند برنامهریزی و کنترل متمرکز و قوی فعالیتها بسیار سختتر میشود. در چنین شرایطی عدم تمرکز در برخی تصمیمگیریها اجتناب ناپذیر، است حتی زمانیکه مدیریت یک استراتژی واحد را برای همه بخشهای عملیات ترجیح میدهد و مسئولیتهای هماهنگی و برنامه ریزی را به بالاترین سطوح مدیریت واگذار میکند.
شرکتهای بین المللی در زمینه هماهنگی و کنترل فعالیتهای شعب، واسطهها و زیر مجموعههای خارجی خود با مشکل مواجه هستند. گاهی اوقات صادرکنندگان حتی نمی دانند که محصولاتشان در کدام کشور به فروش میرود. پراکندگی جغرافیایی زیاد شعب شرکت امر هماهنگی و کنترل را به اندازه کافی دشوار میکند، ولی وقتی دفاتر فروش، بازاریابی و حتی مراکز تولید هم هزاران کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند برنامهریزی و کنترل متمرکز و قوی فعالیتها بسیار سختتر میشود. در چنین شرایطی عدم تمرکز در برخی تصمیمگیریها اجتناب ناپذیر، است حتی زمانیکه مدیریت یک استراتژی واحد را برای همه بخشهای عملیات ترجیح میدهد و مسئولیتهای هماهنگی و برنامه ریزی را به بالاترین سطوح مدیریت واگذار میکند.
در این تحقیق موضوعاتی را که بر توانایی هماهنگی و کنترل تصمیمات بازاریابی بینالمللی اثر می گذارند، بررسی میکنیم. اولین عامل نقش بازارهای خارجی در رشد استراتژیک شرکتهای بین المللی است. در ادامه در مورد دامنه مطلوب تمرکز در تصمیمگیری های بازاریابی بحث میکنیم. این موضوع …
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403