آموزش های حرفه ای بازاریابی

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

Rate this post

دانلود تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 42
حجم فایل: 55
قیمت: 21500 تومان

بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 42 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏بازاریابی در ایران
‏—————————————————–
2
‏مقدمه
‏كشور ايران‌ با تنوع‌ وسيع‌ آب‌ و هوايي‌ در پاره‌اي‌ از مناطق‌ آن‌ در زمينه‌ توليد برخي‌ از محصولات‌ كشاورز‏ي ‏نظير پسته‌، خرما، كشمش‌، بادام‌، گردو،‏ ‏زعفران‌ و زيره‌ و زرشك‌ از مزيت‌ نسبي‌ قابل‌ توجهي‌ برخوردار است‏ ‏‌‏، ‏لذا جهت‌ اتخاذ سياست‌هاي‌ مطلوب‌ در زمينه‌ بهبود نظام‌ بازاريابي‌ و بازاررساني‌ و توسعه‌ صادرات‌ آنها نياز به‏ ‏‌مطالعات‌ اقتصادي‌ به‌ صورت‌ علمي‌ حائز اهميت‌ مي‌باشد‏ (تركماني‏،‏ 1378)‏ ‏.ايران‌ به‌ عنوان‌ بزرگترين‌ توليد كننده‌ زيره‌ و زرشك‌ دنيا هنوز در بازار جهاني‌ جايگاه‌ مشخص‌ و روشني‏ ‏ندارد و‏ ‏مجبور است‌ ب‏ه ‏دلايل‏ي‏‌ از جمله‌ تبليغات‌ منفي‌ رقبا محصول‌ خود را به‌ كمتر از نصف‌ قيمت‌ جهاني‌ به‌فروش‌ رساند‏ ‏لذا در‏ ‏اين‌ مطالعه‌ وضعيت‌ بازاريابي‌ و بازاررساني‌ اين‌ محصولات‌ به‌ صورت‌ مطالعه‏‌‏اي‏‌ موردي‌ در مناطق‌‏ ‏عمده‌ كشت‌ استان‌ خراسان‌ مورد بررسي‌ قرار گرفته‌ است‌.‏از جمله اهداف اين مطالعه‏:‏ بررسي‌ و شناخت‌ عمليات‌ بازاررساني‌ زيره‌ و زرشك‌‏، ‏تع‏ي‏ين‌ مسير، حاشيه‌، ‏سود، ‏كارايي‌ و ضريب‏‌ هزينه‌ بازاريابي‌ زيره‌ و زرش‏ك،‏ برآورد هزينه‌ خدمات‌ بازاريابي‌ و‏ بررسي عوامل موث‏ر بر حاشيه بازاريابي زيره و زرش‏ك‏ و‏ ارائه‌ راهكارهاي‌ مناسب‌ جهت‌ بهبود ‏وضعيت‌ بازاريابي‌ زيره‌ و زرشك‌‏ مي باشد. ‏با توجه‏ ‏‌به‌ فقدان‌ انتشار مطالعات‌ اقتصادي‌ جامع‌ در زمينه‌ هاي‌ فوق‌‏،‏ در مورد زيره‌ سبز و زرشك‌ ايران‌ ضرورت‌ و‏ ‏اهميت‌ اين‌ تحقيق‌ را نيز ايجاب‌ مي‌نمايد.‏ ‏در اين تحقيق جامعه آماري مورد مطالعه زيره كاران و زرشك كاران استان خراسان مي‏‌‏باشد. براي انجام تحقيق شهرستان‏‌‏هاي سبزوار، اسفراين، تربت‏‌‏حيدريه قائنات و بيرجند انتخاب و جمعا 100 پرسشنامه توليد كننده زيره و زرشك، 25 پرسشنامه عمده فروش و 50 پرسشنامه خرده فروش تكميل گرديده است. انتخاب كشاورزان با روش نمونه گيري خوشه اي دو مرحله اي صورت گرفت

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق در مورد بازاریابی در ایران

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها