دانلود تحقیق در مورد بازاریابی تک به تک 36ص
تحقیق در مورد بازاریابی تک به تک 36ص
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 80
قیمت: 26500 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 36 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
1
در بازاریابی سنتی شاخص موفقیت > است ولی در بازاریابی تک به تک شاخص موفقیت > است.
تفاوت بازاریابی تک به تک نسبت به بازاریابی سنتی:
بازاریابی سنتی محصول مدار است اما بازاریابی تک به تک مشتری مدار است. در بازار یابی سنتی هدف افزایش سهم از بازار است و بازاریاب سنتی سعی دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند در حالیکه در بازار یابی تک به تک هدف افزایش سهم از مشتری است و بازار یاب تک به تک در پی یافتن محصولات بیشتر برای مشتریانش می باشد بازاریاب سنتی بر روی محصولاتش اعمال مدیریت می کند حال آنکه بازاریاب تک به تک مشتریانش را مدیریت می کند.
ضرورت و اهمیت تحقیقات بازاریابی
1- پيچيدهتر شدن داد و ستدهاي تجاري و رقابت فشردهتر چه در سطح ملي، بينالمللي و جهاني نسبت به دهههاي قبل.
2- داشتن اطلاعات كافي از عوامل تأثيرگذار در بازار، عواملي كه اگر راجع به آنها اطلاعات كافي و به روز نداشته باشيم، به دشواري ميتوانيم در بازار باقي بمانيم.
3- نخستين گام در راه شناخت صحيح بازار هدف تعيين مخاطبان محصول و در نتيجه زيربناي مديريت سازمانهايي كه برنامه كار خود را با توجه به نيازها و خواستههاي مشتريان تنظيم ميكنند.
4- تعيين سياستهاي بازاريابي و استفاده از عوامل قابل كنترل و خارج از كنترل بازار به بهترين وجه.
5- كشف بازارهاي جديد، گسترش موارد استفاده از محصولات يا خدمات فعلي.
6- كاهش ريسك ناشي از تصميمات نادرستي كه ممكن است از عدم اطلاعات كافي در ارتباط با موضوعي گرفته شود.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403