بهترین مقالات بازاریابی

تحقیق تأثیر تبلیغات در بازاریابی

Rate this post

دانلود تحقیق تأثیر تبلیغات در بازاریابی

تحقیق تأثیر تبلیغات در بازاریابی

تحقیق-تأثیر-تبلیغات-در-بازاریابی

دانلود تحقیق با موضوع تأثیر تبلیغات در بازاریابی،
در قالب word و در 92 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
درک درست تبلیغات
تکنیک های اجرایی تبلیغ
روش‌های ‌تبلیغ
بازاریابی ‌از ‌راه ‌دور
نکاتی در مورد تبلیغات
اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی
ترجمه یا برگردان پیام تبلیغاتی
تبلیغات با توجه به ملاحظات فرهنگی
تبلیغات با توجه به ملاحظات رسانه‌های جهانی
مفهوم تبلیغات در نقطه خرید
تبلیغات نوین
روش‌های تبلیغ در نقطه خرید
100 فرمول تبلیغات در بازاریابی
چگونه یک آگهی تبلیغاتی بسازیم؟
عنوان آگهی چه تاثیری در فروش دارد؟
پنج اصل برای ساخت یک آگهی موثر
آگهی، هنرایجاد ارتباط
موازنه تبلیغات و رشد اقتصادی
بخشی از ابتدای تحقیق:
درک درست تبلیغات یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تأکید می کنم. تنها هدف تبلیغات، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد. تبلیغات برای ایجاد یک تاثیر کلی نیست‎؛ برای ثبت نام شما در اذهان مردم نیست. برای کمک به فروشندگان دیگر شما نیست. با آن مثل یک فروشنده رفتار کنید. آن را مجبور به توجیه خود کنید. آن را با دیگر فروشندگان مقایسه کنید. هزینه و نتیجه را حساب کنید. بهانه ای را از یک فروشنده خوب نمی پذیرید، از آن هم نپذیرید. آن گاه چندان به خطا نخواهید رفت…
دانلود فایل

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها