تحقیق بازاریابی دهان به دهان
تحقیق بازاریابی دهان به دهان
تحقیق بازاریابی دهان به دهان، در قالب فایل pdf و در 16 صفحه.
بخشی از متن:
بعد از انقلاب صنعتي و ماشيني شدن توليدات و به تبع آن افزايش ميزان عرضه کارخانه داران به اين نتيجه رسيده اند که براي اينکه بتوانند کالاهاي خود را به فروش برسانند بايد به معرفي و تبليغ کالاي خود بپردازند و بعد از گذشت مدت کوتاهي علم بازاريابي پايه گذاري شد. همه ما با تعريف بازاريابي آشنا هستيم و مي دانيم که بازاريابي يکي از اصول اساسي در تجارت و کسب و کار موفق است بازاريابي را براساس نوع و روشها به انواع مختلفي تقسيم کرده اند و هر روز نيز تگنيک ها و روش هاي متنوع تري توسط بازاريابان سراسر جهان به قدرت اين علم مي افزايد امروزه روش هاي نوين بازاريابي به دنيا معرفي شده که از آنها مي توان به انواع بازاريابي تک به تک، بازاريابي تلفني، بازاريابي از راه دور، بازاريابي پارتيزاني، بازاريابي ويروسي، بازاريابي دهان به دهان اشاره کرد.
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
تعریف
بازاريابي دهان به دهان قوي تر از گذشته
سطوح بازاريابي دهان به دهان
سطوح مثبت
سطوح منفی
روشهاي اجرايي بازاريابي دهان به دهان
T5 بازاريابي دهان به دهان
سهیم شدن
پیگیری
قدمهاي شش گانهي بازاريابي دهان به دهان
نتیجه گیری
منابع و مآخذ
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403