توسعه کسب و کار

تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

Rate this post

دانلود تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 131
حجم فایل: 0
قیمت: 38000 تومان

بخشی از متن:

تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط 

دسته بندی: وورد

فرمت فایل اصلی: docx ( آماده پرینت )

تعداد صفحات: 131 صفحه

توضیحات:

تحقیق رشته مدیریت با موضوع بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط، در قالب فایل word و در حجم 131 صفحه.

سال نگارش این پایان نامه: 1394

بخشی از متن Word :

نخستین و مهم ترین اصل بازاریابی تمرکز بر نیازها و خواسته ها ی مشتر یان است؛ زیرا بدون توجه به آن، شرکت ها در محیط رقابتی امروز قادر به ادامه حیات نخواهند بود. شرکت ها می دانند که ارائه محصول ها و خدمات باکیفیت، متناسب با نیازها و خواسته های مشتر یان، مزیت رقابتی مهمی است که به فروش و سود بیشتر منجر می شود؛ بنابراین شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان و اتخاذ استراتژی ها و برنامه های مناسب برای تامین این نیازها و خواسته ها از مهم ترین فعالیت های شرکت ها در بازارهای رقابتی است. که با توسعه روز افزون فناوری اطلاعات و ارتباطات تاثیرات گسترده ای در فرآیندهای تجاری به وجود آورده است و اینترنت به عنوان موثرترین بستر بازاریابی الکترونیکی با پوشش جهانی امکان رسیدن شرکت ها به بازارهای بین المللی را فراهم ساخته است اما بسیاری از شرکت ها در زمینه چگونگی استفاده از روش های گوناگون بازاریابی الکترونیکی و تاثیرات آن در بازارهای داخلی و صادراتی از آگاهی های لازم برخوردار نیستند.

این پایان نامه با نگاه کلی به تعاریف و اصول بازاریابی الکترونیکی و پارادایم های جدید مطرح شده، درصدد سوق دادن شرکت ها و موسسات به استفاده از این نوع بازاریابی برآمده و با بررسی ابعاد گوناگون این موضوع، رهنمودهایی برای تغییر در آمیخته سنتی بازاریابی به سمت آمیخته بازاریابی الکترونیکی( نوین ) ارائه می دهد.

نتایج این بررسی حاکی از آن است که در عصر رقابتی امروز این نوع بازاریابی به عنوان یک عامل راهبردی و مزیت رقابتی، در رشد فروش و افزایش سهم بازارهای داخلی خارجی به شرکت های کوچک و متوسط کمک شایانی نموده است. و چنانچه شرکت های کوچک و متوسط در بکارگیری از این تکنولوژی، با اصول مشروحه در پایان نامه مبادرت ورزند شاهد صرفه جویی در وقت و هزینه زیادی خواهند بود.

فهرست مطالب:

چکیده

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

1-1 بیان مساله

1-2 اهمیت و ضرورت تحقیق

1-3 گزاره های پژوهش

1-3-1 اهدف پژوهش

1-3-2 سوالات پژوهش

1-4 قلمرو پژوهش

1-4-1 قلمرو موضوعی انجام پژوهش

1-4-2 قلمرو زمانی

1-5 تعریف نظری مفاهم کلیدی

فصل دوم: ادبیات نظری و پژوهشی

مقدمه

2-1 بازاریابی

2-1-1 تاریخچه بازاریابی از دیدگاه های گوناگون

2-1-2 سیرتحول بازاریابی ازنظرآقای فیلیپ کاتلر

2-1-3بازاریابی سنتی

2-1-4 تعریف بازاریابی

2-1-5 انواع بازاریابی

2-1-6 ابعاد گوناگون بازاریابی(MARKETING )

2-1-7 اهداف نظام بازاریابی

2-1-8 آمیخته های بازاریابی

2-1-9 طرح بازاریابی

2-1-10بررسی وضعیت چند ابزار بازاریابی در توسعه صادرات کشور

2-1-11 آینده بازاریابی در ایران

2-1-12 مشکلات بازاریابی در صنایع ایران از دیدگاه دکتر حیدر زاده

2-2 بازاریابی اینترنتی

2-2-1 تاریخچه بازاریابی اینترنتی

2-2-2اهمیت فناوری در بازاریابی

2-2-3 بازاریابی الکترونیک

2-2-4آمیخته بازاریابی اینترنتی

2-2-5 اصول بازاریابی الکترونیکی

2-2-6 چارچوب بازاریابی دیجیتالی

2-2-7عملکرد بازاریابی الکترونیک

2-2-8 اهداف، مزایا و چالش های بازاریابی اینترنتی

2-2-9هفتاد نکته مهم برای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی

2-2-10 استراتژی های بازاریابی در بازارهای اینترنتی

2-2-11 آسیب شناسی بازاریابی الکترونیکی در ایران

2-3 کسب و کارهای کوچک و متوسط

2-3-1تعریف کسب و کار

2-3-2ایجاد و رشد و توسعه کسب و کار ها

2-3-3 مراحل ایجاد، رشد و توسعه کسب و کار

2-3-4 اهداف کسب و کار

2-3-5 ویژگیهای کسب و کار

2-3-6 کسب و کارهای کوچک و متوسط درکشور ایران

2-3-7نقش کسب وکار های کوچک و متوسط در رشد اقتصادی

2-3-8 کسب و کار اینترنتی

2-3-9 تفاوت کسب و کار اینترنتی با تجارت الکترونیکی

2-3-10 انواع کسب و کارهای اینترنتی

2-3-11 تعریف بنگاه های کوچک و متوسط

2-3-12 نظریات موجود در باره علل اقبال به بنگاههای کوچک و متوسط

2-3-13 بازاریابی در بنگاههای کوچک و متوسط

2-3-14 بازاریابی الکترونیکی و SMEها

2-3-15 روش های بازاریابی اینترنتی SME ها

2-3-16 بازاریابی SME ها در کشور های در حال توسعه

2-4 مطالعات پیشین

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

مقدمه

3-1 روش پژوهش

3-2 ابزارگردآوری اطلاعات

3-3 جامعه مورد مطالعه

3-3-1 جامعه آماری

3-3-2 نمونه آماری

3-4 محدودیت های پژوهش

فصل چهارم: جمع بندی و نتیجه گیری

4-1 خلاصه

4-2 نتیجه گیری

4-3 پیشنهادات

منابع و ماخذ

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دانلود پرسشنامه

دانلود طرح درس روزانه

تحقیق بازاریابی اینترنتی و نقش آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها