بهترین مقالات بازاریابی

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

Rate this post

دانلود بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

دسته بندی حسابداری
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات 18
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری

چكیده:

بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود كه در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یكدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، تركیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای روان‌نگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون كه بر تلاش ها ی بازار یابی اثر می‌گذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند كه عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینكه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای كوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه كرد. كار تهیه یك برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه كرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای كوتاه مدت و استراتژیك و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.

واژگان كلیدی: بازاریابی خدمات- جهانگردی یا گردشگری- جهانگرد یا گردشگر- آمیخته‌ی بازاریابی

همکاری در فروش فایل  بهترین سایت فروش پاورپوینت

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها