بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش CRM در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و تاثیراتی را كه اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای بانکهای ایران نمونه پایان نامه بررسی می شود
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 81 |
حجم | 0/279 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
نمونه پایان نامه رشته مدیریت
بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
چکیده:
با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش CRM در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و تاثیراتی را كه اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای بانکهای ایران نمونه پایان نامه بررسی می شود.
کلمات کلیدی:
بازاریابی
بانکداری نوین
نقش بازاریابی در بانکداری نوین
مقدمه:
امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز تغییر كند.
فهرست مطالب
چکیده 5
مقدمه: 5
فصل اول:بازاریابی ،انواع آن و بازاریابی در بانک 6
بازاریابی: 6
بازاریابی سنتی: 6
بازاریابی اینترنتی: 7
آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت: 8
مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی: 9
مهارت های جست و جو 9
مهارت های برنامه ریزی 9
مهارت های تعیین بودجه 9
مهارت های مدیریت پروژه 10
مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا 10
مهارت های تحلیلی 10
مهارت های ارتباطی 10
مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی 11
مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید 11
مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی: 11
مدل هفت آی: 12
مزایای بازاریابی اینترنتی 12
● مدل های تجاری و اشکال مختلف آن 14
● مزایا 14
● محدودیت ها 15
● اقدامات امنیتی 15
● تاثیرات بر صنایع مختلف 16
● اقدامات اخیر 16
نقش CRM در بازاریابی 17
مقدمه: 17
نیروی کالای تازه وارد ها 18
مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان: 18
CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی: 19
مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست : 19
جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و CRM 20
تعاریف ارائه شده در خصوص CRM: 20
دلایل شکل گیری CRM: 21
اهداف CRM: 22
پیش نیاز های CRM: 22
مزایای CRM: 23
وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان: 23
1-شناسائی مشتری: 23
2-تفکیک مشتریان از یکدیگر: 23
3-تعامل با مشتری: 24
4-شخصی سازی: 24
تاثیر IT بر وظایف CRM: 24
ارائه مدل مفهومی CRM: 25
نرم افزار های CRM : 26
مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی: 27
مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی: 27
ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی: 27
مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی: 28
عوامل درونی که در طراحی و اجرای CRM تاثیر می گذارند : 28
ائتلاف چند کاناله 29
عوامل چند کاناله شامل : 30
نیروی انسانی و مدیریت 30
فن آوری 31
عوامل خارجی موثر در موفقیت CRM 31
انتظارات ارتباط 32
ادراک ارتباط 32
نتیجه گیری: 32
بازاریابی در بانک 33
بانکداری ایرانی و بانکداری بینالمللی 35
فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری 42
در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژهای برخوردار میباشند: 43
فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک 46
مقدمه 47
اهم سوالات تحقیق 47
روش تحقیق 48
چارچوب نظری تحقیق 49
محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته 49
جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک 50
جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان 51
جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری جدید 52
اهم نتایج 53
اهم پیشنهادات 55
فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین 56
ویژگی های نورومارکتینگ: 57
مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ) 59
وفاداری به یک نام تجاری 60
نورومارکتینگ و بانکداری: 61
فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران 62
بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی 64
فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران 70
بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از: 72
فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران 73
بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران 74
شکل(4) 75
تجزیه و تحلیل SWOT 7 : 75
خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی) 76
راهكارها: 76
چالش ها: 78
نتیجهگیری : 79
فهرست منابع و مآخذ: 80
منابع فارسی: 80
منابع لاتین: 81
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود”
این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است
پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336
Latest posts by digital-marketer.ir (see all)
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403