دانلود بازاریابی و طرح های ان
بازاریابی و طرح های ان
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 45
قیمت: 25000 تومان
بخشی از متن:
دورانهاي ركود اقتصادي فشار فزاينده اي به سازمانهاي فروش وارد ميآورند و همينطور كه مشتريان از خرج [و خريد] خود مي زنند معاملات كمتري ديده شده و ابعاد خريد [هم] كوچكتر است. تصميم به خريد مشتري كه با احتياط پر زحمتي همراه است منجر به چرخه هاي فروش طولاني تر و مخارج بالاتر فروش مي شود. درحاليكه بازيگران شكل تهاجمي تري به خود گرفته و براي يك رشته واحد معاملات خرد از هم سبقت جويي ميكنند بر شدت فشار قيمت و رقابت افزوده مي شود . در اين حال بازيگران درشت پيوسته درشتتر مي شوند چه، مشتريان، بيشتر به بازيگران «شناخته شده» روي ميآورند تا به جديدها يا نوآوران .
در واكنش به شرايط دشواري از اين دست ما شاهد تمايلي از سازمانهاي فروش بودهايم كه سيل جنب و جوش به راه اندازند ، هر چند اين تحركات اغلب بي ثمر است. هر چه بازاريابها و مديران فروش بيشتر به بازديد ، تدارك نمايش و توضيح كالا دست ميزنند و پشت سر هم پيشنهادهاي بيشتري ميدهند خود را بيش از پيش سرخورده و ناكام مييابند، چه، فروش و عايدات همينطور رو به كاهش سير مي كند. [پس] بازديد و نمايش بيشتر هميشه منجر به افزايش نرخ تبديل نمي شود. همچنانكه معاملات خردتر مي شوند بازاريابها بايد انضباط بيشتري در تصميم گيري بكار بندند كه كدام معامله ها را دنبال كنند. پيگيري پايان ناپذير معامله هاي خرد با اندك حاشيه سود تنها و تنها سطر آخر [حساب] را هرچه بيشتر تحت فشار مي گذارد و همينطور كه چرخه فروش طولانيتر مي شود تلاش براي كوتاه كردن فرآيند با الگوهاي بازديد تهاجمي تر تنها به آزردگي مشتريان ، فرآيندهاي فروش زماندار يا بكلي پرت شدن از دور رقابت مي انجامد.
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403