بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی
بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی
پاورپوینت بازاریابی عصبی و بازازیابی ویروسی، در قالب فایل pdf و در حجم 24 اسلاید، همراه با فایل توضیحات در 5 صفحه.
بخشی از متن:
یکی از مباحث مهم در عملکرد مصرف کننده درک چگونگی تصمیم گیری مصرف کنندگان می باشد که همیشه مورد توجه محققان . بازاریان ومدیران صنعتی است . پس از نا امیدی از روش های سنتی .روش های نوین و ترکیبی از قبیل بازاریابی عصبی توسعه یافته اند . بازار یابی عصبی حاصل ادغام دو رشته علمی علوم اعصاب و بازاریابی میباشد .بازار یابی عصبی شاخه جدیدی از تحقیقات بازاریابی است که به مطالعه بررسی پاسخ موثر حسی” شناختی و عاطفی محرک های . بازاریابی مصرف کنندگان می پردازد.
فهرست مطالب:
مقدمه
بازاریابی عصبی چیست؟
هدف بازاریابی عصبی
مشکل ازدیاد پیام های تبلیغاتی
خرید از فروشنده نامناسب
خرید موبایل با برند ناآشنا
خرید از سایتی که جعلی به نظر میرسد
آیا بازاریابی عصبی در کسبوکارهای کوچک قابل استفاده است؟
آنچه مشتریان درباره سلیقه خود میگویند با خریدهای آنها سازگار نیست!
ورود به مغز انسان و برملا شدن راز
مقایسه الگوها
سه بخش اصلی مغز
تصمیمات خرید
بازاریابی ویروسی راهبردی
بازاریابی ویروسی
دلیل محبوبیت بازاریابی ویروسی
انواع بازاریابی ویروسی
مشکلات بازاریابی ویروسی
برخی راهکارهای غلبه بر مشکلات بازاریابی ویروسی
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402