بازاریابی در بیمه های تکمیل درمان
بازاریابی در بیمه های تکمیل درمان
تحقیق بازاریابی در بیمه های تکمیل درمان، در قالب فایل pdf و در 15 صفحه.
بخشی از متن:
سالیانه افراد بسیاری به دلیل مشکلات و بیماریهای جسمی روانه مراکز درمانی میشوند که اغلب به هزینههای سرسام آور پزشکی مواجه میشوند. هزینههایی که در مراکز درمانی خصوصی به مراتب بیشتر از مراکز دولتی بوده و نیازمند پشتوانه مالی مناسبی از طرف بیماران میباشد.
با توجه به عدم پرداخت هزینههای درمانی به صورت کامل توسط بیمههای پایه همچون تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت ایرانیان و … بیش از پسش وجود یک بیمهگر دوم جهت تکمیل و پرداخت سایر هزینههای درمانی خارج از تعهد بیمهگران پایه احساس میگردد. از این رو شرکتهای بیمهای اختیاری (همچون شرکت سهامی بیمه ایران) وظیفه پرداخت الباقی هزینههای خارج از تعهد بیمههای پایه را به عهده داشته و با توجه به نیاز مردم اقدام به ارائه این بیمه نامهها با تعهدات و تعرفههای مناسب در قالب پکیجهای مناسب مینمایند.
فهرست مطالب:
تاریخچه بیمه ایران
مجوز قانونی تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران
چرا بیمه تکمیلی
تعهدات و پوششهای بیمه تکمیلی
بازاریابی بیمه
نتیجه گیری و پیشنهادها
فهرست منابع
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403
- تکنیک های داده کاوی در بازاریابی فروش و مدیریت ارتباط با مشتری( ppt ) - تیر 5, 1403