سئو

اسپم اسکور (Spam Score) چیست؟و چگونه آن را کاهش دهیم

Rate this post

اسپم اسکور (Spam Score) چیست؟و چگونه آن را کاهش دهیم

اسپم اسکور یا Spam Score یک معیار است که توسط Moz (شرکت مشهور سئو) برای اندازه‌گیری احتمال وجود اسپم در یک وب‌سایت یا دامنه مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسکور به شما اطلاعاتی در مورد میزان احتمال وجود اسپم در دامنه مورد نظر ارائه می‌دهد. اسپم اسکور برخی از عواملی را که ممکن است به اسپم شناخته شوند، از جمله بک‌لینک‌های کم کیفیت، محتوای تکراری، و استفاده از تکنیک‌های سیاه‌چاله‌ای در نظر می‌گیرد.

برای کاهش اسپم اسکور سایت خود، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. بررسی بک‌لینک‌ها: بررسی کلیه بک‌لینک‌های وارد به سایت خود و حذف بک‌لینک‌های کم کیفیت و اسپمی می‌تواند به کاهش اسپم اسکور کمک کند. از ابزارهای تحلیل بک‌لینک‌ها مانند Google Search Console و ابزارهای سئو معتبر برای این کار استفاده کنید.
  2. حذف محتوای تکراری: مطمئن شوید که محتوای سایت شما اصالت دارد و تکراری نیست. محتوای تکراری ممکن است به عنوان اسپم شناخته شود.
  3. پیگیری استفاده از تکنیک‌های سیاه‌چاله‌ای: اطمینان حاصل کنید که سایت شما از تکنیک‌های مشکوکی مثل تولید محتوای اسپمی یا بک‌لینک‌های اسپمی استفاده نمی‌کند.
  4. تعامل با Moz Spam Score: ابزار Moz Spam Score به شما اسکور اسپم و علت‌های آن را نمایش می‌دهد. با تحلیل دقیق این اسکور و اقدام به رفع مشکلات اشاره شده، می‌توانید به کاهش اسپم اسکور سایت خود بپردازید.
  5. پایش و اندازه‌گیری مداوم: باید به طور مداوم عملکرد سایت خود را پایش کرده و اسپم اسکور را اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا تغییراتی که انجام می‌دهید و تأثیر آنها بر روی اسپم اسکور را ببینید.
  6. رعایت استانداردهای سئو: رعایت استانداردهای سئو و انجام بهینه‌سازی‌های مرتبط با سئو می‌تواند به کاهش اسپم اسکور کمک کند.

در نهایت، تاکید می‌شود که به کندی و با دقت به اقدامات بالا بپردازید تا همچنان سئوی سایت خود را بهبود دهید و از اسپم اسکور کاهشی پیدا کنید.

Loading

digital-marketer.ir
دیجیتال مارکتر

درباره digital-marketer.ir

عاشق یادگیری در حوزه بازاریابی دنیای دیجیتال با سابقه 11 سال فعالیت اینترنتی , سئو , تولید محتوا و فروش هزاران محصول در فضای وب فارسی و هزاران عبارت در صفحه اول گوگل متخصص در فروش انفجاری محصولات فروشگاه های اینترنتی.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها