استراتژیهای بازاریابی ورد
استراتژیهای بازاریابی ورد
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 20 صفحه
قسمتی از متن word (..DOC) :
1
استراتژیهای
بازاریابی
گرداورنده:حسن پورعیدی
زیر نظر استاد :تورج صادقی
بهار 1387
2
مقدمه
رقابت شديد كشورهايي كه قادر به توليد با هزينه هاي پايين هستند، مشكلات زيادي براي بسياري از صنايع فراهم آورده است. توليدكنندگان صنايع براي ماندن در صحنه رقابت، بايد راهكارهايي براي تطبيق خود با تغييرات بيابند. سازمانها امروز از حالت وظيفه اي خارج شدهاند و به صورت مشارکتي درآمدهاند. امروز در بازاريابي با مفهوم زير صفر روبرو هستيم. يعني زمان خريد، زمان ستاد براي توليد کالاي سفارش داده شده، بازخورد مشتري به عرضه کننده کالا و همه موارد ديگر از اين دست، بايد به سمت صفر ميل کنند. ترکيب اين عوامل است که مزيت نسبي کشور را تشکيل مي دهد.
استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد.
- پاورپوینت روش های نوین بازاریابی و افزایش فروش - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار - مهر 28, 1402
- پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله رشد بازار ویژه شرکت های پیرو - مهر 28, 1402