دانلود ادبیات نظری تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p
ادبیات نظری تحقیق عناصر آمیخته بازاریابی 4p
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .doc
تعداد صفحات: 61
حجم فایل: 218
قیمت: 42372 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 61 صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
عناصر آمیخته بازاریابی 4p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
تعیین قیمت مناسب
توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی1. Domestic Market
باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
- هوش مصنوعی در تبلیغات - آبان 16, 1403
- روش های طلایی افزایش مشتری شرکت های خدمات نظافتی با بازاریابی اینترنتی - تیر 5, 1403
- مدیریت بازاریابی(پاورپوینت ) - تیر 5, 1403